Subject: FW: Elektrivõrguprojekt LC1826 kooskõlastamiseks_TRAM_09.08.2024
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Aug 2024 10:54:35 +0300

Tere Anne

Palun pane see mulle täitmisele, korduv menetlus.

Arvo

From: Kartau Mariliis <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 15, 2024 10:42 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: RE: Elektrivõrguprojekt LC1826 kooskõlastamiseks_TRAM_09.08.2024

Tere,

Saadan Teile kooskõlastamiseks uue versiooni.

Lugupidamisega

Mariliis Kartau

Projekteerija

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla,

Kambja vald, Tartu mk. 61713

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 9, 2024 8:14 AM
To: Kartau Mariliis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektrivõrguprojekt LC1826 kooskõlastamiseks_TRAM_09.08.2024

Tere

Seega kas selle projekti versiooni võin oma dokumendihalduses ära lõpetada
viitega, et tuleb uus versioon?

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Kartau Mariliis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 9, 2024 8:11 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektrivõrguprojekt LC1826 kooskõlastamiseks_TRAM_09.08.2024

Tere,

Suured tänud kirja eest. Kahjuks antud projektis tekkisid mõned probleemid
ning arvatavasti tuleb trassimuudatus. Teavitan Teid kui uus lahendus
leitud.

Lugupidamisega

Mariliis Kartau

Projekteerija

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla,

Kambja vald, Tartu mk. 61713

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 9, 2024 6:48 AM
To: Kartau Mariliis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektrivõrguprojekt LC1826 kooskõlastamiseks_TRAM_09.08.2024

Mariliis Kartau

Projekteerija

Tere

Olen valmis vormistama kooskõlastuse kui saadate (kogu pakett
allkirjastatult) täiendavad materjalid.

Saatke need palun otse mulle.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Arvo Veltri
Sent: Tuesday, August 6, 2024 2:09 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektrivõrguprojekt LC1826 kooskõlastamiseks_TRAM_06.08.2024

Mariliis Kartau

Projekteerija

Tere

Palun lisage ristlõikejoonis, sügavus teekattest peab olema 1,5m ja
joonistele märkus (asendiplaan, ristlõige), et riigitee all on kaitsetoru
tugevusklassiga 1250N, palun ka seletuskirja.

Komplekteerige ja saatke otse mulle kooskõlastamisele.

Rohkem märkuseid ei ole.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Kartau Mariliis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 23, 2024 2:56 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Elektrivõrguprojekt LC1826 kooskõlastamiseks

Tere,

Saadan Teile koskõlastamiseks elektrivõrguprojekti aadressil Mälikvere
küla, Põltsamaa vald, Jõgeva maakond.

Lugupidamisega

Mariliis Kartau

Projekteerija

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla,

Kambja vald, Tartu mk. 61713

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.